Made with Love
Elite Ladies
Hot Pink List
  • Welcome to the new CAERF.
    New management and more commited than ever! Have a look at some of the new features HERE.
    If you experience any issue please let us know in the proper forum.

Raiden

Reviewer
Joined Nov 6, 2009
Messages 6,565
I was searching the Caerf Agency forum and seen Tamara's pic and she was located in the Airport Area. Blonde, curves, advertised as GFE and for only $220, WTF how can I go wrong?

I called up and John answered the phone and I started grilling the poor man.
Is she GFT?
Is she hot?
Is she friendly?
How is her service?
Like a gentleman, John answered all my questions and I booked a TOFTT for a whole friggen hour, so unlike my usual MO.

Knock Knock, CLICK CLICK, door opens, YUP, little blonde rascal hiding behind the door. She steps from behind the door and WOW, very pretty, blue eyes, gorgeous smile, MMMM MM, gorgeous facially. Gladly pay her the fee and head off to the shower.

Once I come out, she strips and OH YEAH, just like the pics, what you see is what you get. Belly button and tongue piercings with one little wee tat. The young ladies skin is nice and soft and her titties are all natural.

Service wise at first I was a little worried, she grabbed the wet napkins and started cleaning my little guy, considering I was just coming out of the shower, I thought OH OH, is this a red flag? Hell no, she then proceed to give me a wild DT with lots of spit BBBJ. Great technique and took instruction on how i like it like a champ. I then proceed to Daty and Digits, and OMG this was incredible. I have never ever met an SP that loved the digits like this young lady, OMG, I will not say anymore on this. I proceeded to more Daty, more BBBJ, some MPOS, and BBBJTC. OH YEAH, add in a little DFK.

One of my favourite sessions I have had in a long time. Great time had and I would repeat with this lady in a heartbeat!
 

olayda

Well-known member
Joined Jan 5, 2010
Messages 320
Thanks Rayden. Haven't heard a lot out of this agency.
Appreciate the TOFTT. Sounds like you fared pretty well :cool:
 

emotional intelligence

Well-known member
Joined Feb 8, 2010
Messages 70
Solid review. Is it me or are Tamara's proportions a little out of wack? Her hips look squarish, tummy looks soft and her tits are tiny. Whatever the case, glad you had a good time. Cheers.
 

Wilsonjso

Well-known member
Joined Nov 12, 2009
Messages 2,650
Thanks Ryden, good review; Greek is on her profile it would be extra $ fee? And how about this agency, location, service?
 
S

Senor Gomes

Guest
Wilsonjso said:
Thanks Ryden, good review; Greek is on her profile it would be extra $ fee? And how about this agency, location, service?

You did not Greek Rayden :cry: thanks anyway for the good read.
 
B

Beenthere123

Guest
There you go again Rayden after the curvy butts. Thanks for finding this babe never heard of her before.
 

Raiden

Reviewer
Joined Nov 6, 2009
Messages 6,565
Wilsonjso said:
Thanks Ryden, good review; Greek is on her profile it would be extra $ fee? And how about this agency, location, service?

I didn't do greek except for my finger, greek is not my thing. Location was a decent hotel in the airport area and well servce, bro I had a blast!

neverenoughsex said:
Good one Rayden can you expand on the digits scene.

Let's put it this way, I have never did digits this way but I won't elaborate in case it was just a one off.

emotional intelligence said:
Solid review. Is it me or are Tamara's proportions a little out of wack? Her hips look squarish, tummy looks soft and her tits are tiny. Whatever the case, glad you had a good time. Cheers.

Correct, hips are wide, tummy is soft but I still found it sexy, and titties are small but natural. The picture is absolutly dead on except it doesn't show her very pretty face.

Beenthere123 said:
There you go again Rayden after the curvy butts. Thanks for finding this babe never heard of her before.

:lol:
I have never been one to shy away from curvy ladies, it's the BBW's that I tend to not see, but curves or a thick chunky ass, oh yeah, count me in.
 
I

iceman_dci

Guest
My Brother...you have done the APC a great service by TOFTT'ing and finding this Gem... ME NEXT, ME NEXT....oh shit wait...I have to complete my hattrick with the Naughty Girls!!
 
G

Guido

Guest
Nice find, I have a thing for cheerleader type ladies, do you think she fits the bill?
 

olayda

Well-known member
Joined Jan 5, 2010
Messages 320
Senor Gomes said:
You did not Greek Rayden :cry: thanks anyway for the good read.



Man, what's with the Greek? Are you sure you're not gay Gomes? :razz:

Just kidding....love you like a brother.
 
I

iceman_dci

Guest
olayda said:
Man, what's with the Greek? Are you sure you're not gay Gomes? :razz:

Just kidding....love you like a brother.

Someone who is on your TDL gave me the best greek session I've had in a while :)
 
I

iceman_dci

Guest
Rayden said:
I didn't do greek except for my finger, greek is not my thing. Location was a decent hotel in the airport area and well servce, bro I had a blast!



Let's put it this way, I have never did digits this way but I won't elaborate in case it was just a one off.



.


It was your cock you ugly hairy bastard...you just told her it was your finger... :lol:
 

Raiden

Reviewer
Joined Nov 6, 2009
Messages 6,565
iceman_dci said:
It was your cock you ugly hairy bastard...you just told her it was your finger... :lol:


HEY, I'm not hairy, maybe ugly BUT not hairy. Well maybe my ass might be a little hairy, just a little.

 

Gorgeous_Blonde

New member
Joined Aug 28, 2010
Messages 3
Re: My Rewiew

Re: My Rewiew

Aww Sweetie !!
I remember you...
Your so adorable babe
I had a great time with you too
I sincerely enjoyed it
you really know how to get a girl going *wink wink*

Look foward to future memories!
xoxo, Tammy




Rayden said:
I was searching the Caerf Agency forum and seen Tamara's pic and she was located in the Airport Area. Blonde, curves, advertised as GFE and for only $220, WTF how can I go wrong?

I called up and John answered the phone and I started grilling the poor man.
Is she GFT?
Is she hot?
Is she friendly?
How is her service?
Like a gentleman, John answered all my questions and I booked a TOFTT for a whole friggen hour, so unlike my usual MO.

Knock Knock, CLICK CLICK, door opens, YUP, little blonde rascal hiding behind the door. She steps from behind the door and WOW, very pretty, blue eyes, gorgeous smile, MMMM MM, gorgeous facially. Gladly pay her the fee and head off to the shower.

Once I come out, she strips and OH YEAH, just like the pics, what you see is what you get. Belly button and tongue piercings with one little wee tat. The young ladies skin is nice and soft and her titties are all natural.

Service wise at first I was a little worried, she grabbed the wet napkins and started cleaning my little guy, considering I was just coming out of the shower, I thought OH OH, is this a red flag? Hell no, she then proceed to give me a wild DT with lots of spit BBBJ. Great technique and took instruction on how i like it like a champ. I then proceed to Daty and Digits, and OMG this was incredible. I have never ever met an SP that loved the digits like this young lady, OMG, I will not say anymore on this. I proceeded to more Daty, more BBBJ, some MPOS, and BBBJTC. OH YEAH, add in a little DFK.

One of my favourite sessions I have had in a long time. Great time had and I would repeat with this lady in a heartbeat!
 

Gorgeous_Blonde

New member
Joined Aug 28, 2010
Messages 3
xoxo

xoxo

I took a few months off from the biz
but will be back shortly with Anonamous Gfe rejuvinated
and ready for more mind blowing erotic encounters ;)
Cant wait :)
I'd love for you to come see me again Rayden


xoxo,
Tamara
 

About this Discussion

20 Replies
544 Views

CAERF Community

CAERF is an all purpose Canadian adult community offering advertisers, reviews, and lots of adult fun. The site includes Forums, News, Galleries, Publications, Classifieds, Events and much more!
Full Forum Listing
Top Bottom