Made with Love
Hollywood Ladies
  • Welcome to the new CAERF.
    New management and more commited than ever! Have a look at some of the new features HERE.
    If you experience any issue please let us know in the proper forum.

- - -

BANNED
Joined Jan 19, 2010
Messages 442
WOW!!!!!!!! I can't tell you how honored I am that I get to be in one of your movies. Symlee, not only did you make me into a moviestar but also a sex therapist!! How did you know that those were my 2 dream jobs? Oh and I hope that there really isn't a woman out there doesn't enjoy a good throatfucking once and awhile!
 
B

Beenthere123

Guest
I must run will catch it tomorrow, Know it will be fun to watch.
 

smylee52

Well-known member
Joined Nov 16, 2009
Messages 558
3somesarethenewblack;38521Symlee said:
Dreams do come true :lol: . I couldn't resist after reading a thread where you gave a BM (Board Member ) suggestions . I immediately thought of you as Caerf's resident expert on what makes girls wet from the perspective of an open minded female pleasure seeker .

Maybe the Dean should give you your own area " Dear 3 " or perhaps we could call it "Ask a Looker " :lol: .
 
S

Senor Gomes

Guest
3 you look so sexy :razz: , smylee you made her sound caliente.
 

billdong

Well-known member
Joined Feb 1, 2010
Messages 278
LMAO good one Smylee. "3" I have a problem women tell me my dick is too small, what should I do?.....

just kidding :razz:
 

Givemehead

Well-known member
Joined Feb 13, 2010
Messages 187
3somesarethenewblack said:
Oh and I hope that there really isn't a woman out there doesn't enjoy a good throatfucking once and awhile!

Wow, pls find me one "3"
 
B

Beenthere123

Guest
smylee52 said:
Dude . Do you ever stop chasing pussy :lol:

You only live once bud.

Damn Smylee one of your best work, "3" you can be my therapist anytime.
 

_ _

Well-known member
Joined Dec 14, 2009
Messages 432
Amazing

Amazing

Smylee - THAT F-ING ROCKED!!

Dude, awesome vid. WOW!! you really nailed 3, its like you know her. She is flattered with video and you have given us both something that we enjoyed the crap out of of!!

Thanks, wish I had the mad skills with move making to repay you, but my heartfelt thanks will have to suffice.

You are pretty awesome dude.
 

smylee52

Well-known member
Joined Nov 16, 2009
Messages 558
Thanks for all the positive feedback gentlemen. Glad you enjoyed the movie.
 
Top Bottom